loading...
وان فوتبال|جدیدترین خبار دنیای فوتبال
آخرین ارسال های انجمن
ADMIN بازدید : 176 سه شنبه 11 شهریور 1393 نظرات (0)

 

به گذارش وان فوتبال،همینطور که در تصویر بالا مشاهده میکنید منچستر یونایتد در رتبه اول نقل و انتقالات قرار دارد و با خرید بازیکنان ارزشمندی چون فالکائو و دیماریا این مقام را به خود اختصاص داد.

در رده بعدی هم بارسلونا است که لوویز سوارز را امسال به نیو کمپ آورده است.

 

benyamin بازدید : 277 دوشنبه 03 شهریور 1393 نظرات (0)
 سید محمد موسوی مدافع عنوان بهترین دفاع روی تور جهان، در آستانه سفر به لهستان گفت:
 
"خیلی خسته هستم و نیاز به ریکاوری یک‌ماهه دارم اما با استعفایم از تیم ملی موافقت نشده است. "
 
سید محمد موسوی در آستانه مسابقات جهانی 2014 والیبال، در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: "متاسفانه اصلا شرایط خوبی ندارم. تمام آسیب دیدگی های طول زندگی ام در این برهه بیرون زده است. واقعا زمانی نیاز دارم که به این دردها رسیدگی کنم. من الان فقط روی آسیب دیدگی ها سرپوش می گذارم. زمان لازم داریم تا آن ها را درمان کنم ولی متاسفانه نه این زمان را داریم و نه به ما این زمان را می دهند. فدراسیون هم حق دارد. مسابقات مهمی پیش رو داریم."
 
وی در پاسخ به پرسشی درباره درگیری با فرهاد قائمی در اردوی آمریکا گفت: "با فرهاد قائمی در جریان مسابقه بحثمان شد. این موضوع در جریان مسابقه طبیعی است. اما این بار چون تصاویر از تلویزیون پخش می شد شاید ابعاد بیشتری پیدا کرد. شب هم که در اتوبوس نشسته بودیم، هیچ مشکلی نبود. اصلا قهر یا عصبانی نشدیم. درباره یکسری مسائل فنی حرف زدیم. اصلا از این ماجرا دلگیر نیستم."
 
سرعتی زن تیم ملی والیبال ایران تاکید کرد: "آسیب دیدگی ها به ویژه در مچ پایم خیلی اذیتم می کند. حالا باید ام آر آی هم بگیرم. من قبلا با کواچ و داورزنی هم صحبت کردم که در صورت امکان برای مسابقات جهانی به من استراحت بدهند. یکجورایی استعفا دادم ولی متاسفانه با این تصمیم موافقت نشده است. مردم از من یک انتظاری دارند که همیشه خوب باشم. اما الان می دانم که نمی توانم موسوی همیشگی باشم. دوست ندارم وجهه ام پیش مردم خراب شود. اصلا ترسو نیستم که بگویم نمی خواهم بروم مسابقات جهانی، بلکه شرایط خوبی ندارم. فکرم درگیر مسایل خصوصی خودم هم هست. آسیب دیدگی هم دارم. شاید با استراحت می توانستم برای بازی های آسیایی به شرایط ایده آل برگردم. اگر این مسابقات را نمی‌رفتم و ریکاوری می کردم برای مسابقات جهانی می توانستم بهتر شوم."
 
موسوی تاکید کرد: "واقعا حداقل یک ماه زمان نیاز دارم تا دوباره به شرایط خوب برگردم. حداقل سه روز باید بخوابم. هر شب ساعت 3 بامداد می خوابم. ساعت 7 صبح هم بیدار می شوم. دیگر نمی توانم بخوابم. ساعت برنامه هایم برهم ریخته است. این شرایط برای سایر بازیکنان هم هست اما نمی دانم چرا برای من سخت تر است."
 
بهترین مدافع روی تور والیبال لیگ جهانی با تشکر از ابراز محبت مردم گفت: " واقعا پیام های محبت آمیز مردم به من انگیزه زیادی می دهد. اما یکجا بالاخره آدم کم می آورد. آدم از فولاد نیست. از نظر ذهنی و بدنی تحت فشار هستم. نمی خواستم این موضوع را رسانه ای هم کنم. نمی خواهم پس فردا کسی از من توقع داشته باشند. البته نباید از تیم ملی والیبال مثل لیگ جهانی انتظار داشته باشند. تیم در شرایط خوبی نیست. همه خسته هستند و الان این داستان به اوج خود رسیده است."
 
وی یادآور شد: "برای تمام تیم های جهان لیگ جهانی مسابقه ای است برای آمادگی تیم ها و بازیکنان برای رقابت های بزرگتر اما در ایران شرایط اینگونه نیست. در لیگ جهانی ما تنها اولین مسابقه را باخته بودیم که هجمه انتقادها شروع شد. روسیه تا نزدیک مسابقات فینال اصلا تیم اصلی خود را به میدان نیاورد. در لیگ جهانی بیشتر برای پاداش بازی می کنند. مسابقات جهانی مهمتر است. اگر همه تیم ها 100 درصد توان خود را می گذارند، ما باید 150 درصد توان خود را به کار ببندیم. این موضوع موجب خستگی بازیکنان ایران می شود."
 
موسوی با اشاره به اردوی تدارکاتی در آمریکا گفت: "از مقابل هتل خود در ایران تا محل اقامت در آمریکا حدود 37 ساعت در سفر بودیم. 21 ساعت در پرواز بودیم. همه این موارد ما را خسته می کند. من اصلا اهل بهانه نیستم. اگر به یاد داشته باشید، همیشه در تمام مسابقات من تنها کسی بودم که گفتم ما می بریم. باید پیروز شویم. الان اما شرایطم خیلی بد است. امیدوارم در جو مسابقات شرایط تیم بهتر شود. قطعا چند درصد آمادگی تیم بهتر می شود. متاسفانه الان آمادگی ما از 80 درصد کمتر است. در ورزش چیزی قابل پیش بینی نیست. ما روی کاغذ شانس زیای نداریم."
 
منبع:سایت طرفداری
benyamin بازدید : 351 شنبه 01 شهریور 1393 نظرات (0)

«چالش سطل آب يخ» كه نام لاتين «Ice Bucket» معروف است، اين روزها به چالش بزرگ افراد سرشناس تبديل شده است. برمبناي اين چالش افراد دعوت شده به آن لازم است ظرف 24 ساعت يك سطل آب يخ را روي سر خود خالي كنند يا اين‌كه به جاي اين كار مبلغ 100 دلار را جهت مبارزه به بيماري موسوم به ALS اهدا نمايند. البته نكته قابل توجه اين چالش در جايي است كه بعضي از افرادي كه سطل آب را روي سر خود خالي كرده‌اند، اين مبلغ را نيز صرف امور خيريه كرده‌اند.

در چالش «سطل آب يخ» كسي كه آب يخ روي سرش خالي مي‌شود، مي‌تواند چند نفر ديگر (معمولا سه نفر) را به اين چالش دعوت كند و آنها هم معمولا كساني را انتخاب مي‌كنند كه با آنها رابطه عجيب يا رقابت دارند. براي مثال مارك زوكر برگ (بنيانگذار و مديرعامل فيس‌بوك) از بيل گيتس مالك مايكروسافت دعوت كرد كه آب يخ بر سرش بريزد كه او هم يك دستگاه براي اين كار اختراع كرد. يا ماتراتزي كه به ياد اتفاقات فينال 2006 آلمان از زيدان خواست تا اين كار را انجام دهد.

بيماري ALS بيماري است كه موجب تباهي و تخريب پيشرونده و غيرقابل ترميم در دستگاه عصبي مركزي (مغز و نخاع) و دستگاه عصبي محيطي مي‌شود. اين بيماري منجر به از دست رفتن تدريجي عملكرد عضلات مي‌گردد و با تضعيف ماهيچه‌ها به تدريج فرد به فلج عمومي مبتلا مي‌شود و كار به جايي مي‌رسد كه توانايي هرگونه حركتي از شخص سلب خواهد شد و معمولا مبتلايان به اين بيماري مدت زيادي زنده نمي‌مانند.

علي كريمي چهره سرشناسي است كه معمولا از او توقع انجام كارهاي خاص مي‌رود و البته هرگز نمي‌توان چيزي را در مورد جادوگر پيش‌بيني كرد. كريمي در مورد «چالش سطل يخ» نيز احتمالا اولين چهره سرشناس ايراني بود كه اين كار را انجام داد و در ويلاي لواسانش همراه با تعدادي از دوستان يك سطل آب يخ را براي حمايت از بيماران ALS روي سر خود خالي كرد و ويديو آن را در اينستاگرامش منتشر كرد.

نكته جالب و غيرقابل پيش‌بيني در مورد حركت كريمي در جايي بود كه پيش از انجام اين كار جمله‌هاي جالبي را به زبان آورد:«من علي كريمي هستم و آقايان رضا عطاران، مازيار فلاحي و علي دايي را به چالش سطل يخ دعوت مي‌كنم!» 

اين‌كه علي كريمي علاقه خاصي به رضا عطاران دارد و قصد دارد تا با او شوخي كند بحثي نيست. مازيار فلاحي هم پس از ماجراي كنسرتش و پيراهن علي كريمي از فاز طرفداري به يكي از دوستان نزديك كريمي تبديل شد ولي نكته قابل‌توجه در مورد جادوگر وقتي است كه او علي دايي را به چالش سطل يخ دعوت مي‌كند. يكي از دوستان نزديك كريمي كه اتفاقا با دايي هم ارتباط دارد در مورد اين موضوع مي‌گويد:«علي دل خوبي داره، هرچند كه بعضي وقت‌ها يه حرف‌هايي مي‌زنه ولي ما فكر مي‌كنيم كه اون مي‌خواست به نحوي با دايي شوخي كنه. شايد همين شوخي زمينه‌ساز اتفاق‌هاي خوبي بشه و رابطه اين دو بهتر بشه.»

در آن سو نيز علي دايي وقتي ماجراي «سطل يخ» را شنيد فقط نيشخندي زد و ترجيح داد در مورد شوخي كريمي فعلا سكوت كند. دايي كه قبلا نيز در مورد كريمي صحبت كرده بود در مورد حركت جديد جادوگر گفت:«من هيچ وقت با علي مشكلي نداشتم... در مورد ماجراي چالش يخ هم بايد خودم ببينم چه اتفاقي افتاده و اين قضيه رو بررسي كنم... ان‌شاءا... ما هم توي كارهاي خير بتونيم نقشي داشته باشيم.»

ADMIN بازدید : 137 یکشنبه 26 مرداد 1393 نظرات (0)

 

فیفا برای جام جهانی داوران را موضف به استفاده از اسپری داوری کرد ولی دیروز در بازی آرسنال با کریستال پالاس ،به صورت داور و کاسورلا برخورد کرد.برای دیدن تصاویر به ادامه مطلب بروید

ADMIN بازدید : 145 جمعه 24 مرداد 1393 نظرات (0)

در بازی رئال مادرید با سویا گرانترین ترکیب از آن رئالی ها بود که ستارگان بزرگی همچون کریستیانو رونالدو،گرت بیل،جیمز رودریگز و..... در ترکیب خود داشتند.

ارزش این بازکنان به طور کامل 523 میلیون پوند بود که در تمام ادوار گذشته بی سابقه است.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • بخش های سایت


    آمار سایت
  • کل مطالب : 318
  • کل نظرات : 108
  • افراد آنلاین : 12
  • تعداد اعضا : 38
  • آی پی امروز : 55
  • آی پی دیروز : 11
  • بازدید امروز : 68
  • باردید دیروز : 13
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 81
  • بازدید ماه : 1,232
  • بازدید سال : 32,021
  • بازدید کلی : 232,928
  • کدهای اختصاصی
    مکان تبلیغات شما

    تبلیغات شما با قیمت کم

    www.wellgraph.mihanblog.com
    مکان تبلیغات شما

    تبلیغات شما با قیمت کم

    www.wellgraph.mihanblog.com
    مکان تبلیغات شما

    تبلیغات شما با قیمت کم

    www.wellgraph.mihanblog.com
    مکان تبلیغات شما

    تبلیغات شما با قیمت کم

    www.wellgraph.mihanblog.com
    کد وبلاگ و وبسایت

    انواع کد برای وبمستران ایرانی

    www.wellgraph.mihanblog.com

    کد وبلاگ

    کد مکان تبلیغات شما