loading...
وان فوتبال|جدیدترین خبار دنیای فوتبال
آخرین ارسال های انجمن
ADMIN بازدید : 259 دوشنبه 14 مهر 1393 نظرات (0)

به گذارش وان فوتبال ،دوتیم رئال مادرید و بیلبائو در سری رقابت های لالیگا به مصاف هم رفتند که این بازی را رئال مادرید با نتیجه 5 بر 0 به سود خودش به پایان رساند.

ADMIN بازدید : 149 دوشنبه 31 شهریور 1393 نظرات (0)

به گذارش وان فوتبال ،دیشب در بازی بارسلونا با لوانته در لالیگا ،لیونل مسی نقش زیادی در پیروزش تیمش برابر لوانته داشت که در نهایت هم با نتیجه 5بر0 به پیروزی رسید.

لیونل مسی در شب گذشته توانست یکی از 5گل را به ثمر برساند ولی در زدن4گل دیگر نقش مهمی را ایفا رد

ADMIN بازدید : 150 یکشنبه 30 شهریور 1393 نظرات (0)

به گذارش وان فوتبال ،این بازی در ساعت 17 به وقت ایران بین دو تیم منچستر یونایتد و لستر سیتی برگذار شد.

در این دیدار روبین فن پرسی برای شیاطین سرخ در دقیقه 13 گلزنی کرد تا منچستر را 1 بر 0 پیش بیندازد.اما انخل دیماریا خرید جدید منچستر یونایتد خوش درخشید و در دقیقه 16 گل دوم منچستری ها را به ثمر رساند.اما 2 دقیقه بعد لئوناردو يولوئا گل اول لستر سیتی را به ثمر رساند.

اما در حالی که به نظر می رسید بازیکنان من یونایتد در شرایط خوبی بودند آندر هريه را گل سوم تیمش را در دقیقه 57 بازی به ثمر رساند تا اختلاف گل ها به 2 برسد. اما بازینان لستر سیتی به خودشون آمدند و توانستند در دقیقه 62 با گل دیوید نجنت از روی نقطه پنالتی گل دوم خود را بزنند.در دقیقه بعد هم که بازیکنان روحیه گرفتند گل سوم خودشان رو به ثمر رساندند .این گل را استفان کامبیاسو به ثمر رساند.

اما بازیکنان لستر سیتی دست از گلزنی برنداشتند و در دقیقه 79 گل چهارم تیمش را به ثمر رساند تا بازی را 4 بر 3 به سود لستر سیتی شود.

اما ناکامی قرمز پوشان ادامه داشت تا اینکه در دقیقه 83 لئوناردو یولوئا گل پنجم تیمش را به ثمر رساند .اما این نتیجه تا پایان یکسان بود و با نتیجه 5 بر 3 به پایان رسید تا ناکامی های منچستر ادامه داشته باشد 

منچستر یونایتد با این بازی تعداد بازی های خود در لیگ جزیره را به 5 رساند تا 5 امتیازی هم باقی بماند

 

ADMIN بازدید : 499 دوشنبه 10 شهریور 1393 نظرات (1)

 

عکس سرخیو بوسکتس در بازی با ویارئال

 

عکس مونیر الحدادی در بازی با ویارئال

 

عکس های مونیر الحدادی در بازی با ویارئال

 

عکس لوییز انریکه در بازی با ویارئال

 

عکس انریکه در بازی برابر ویارئال

 

عکس پدرو در بازی با ویارئال

 

عکس پدرو و آلبا در بازی با ویارئال

 

عکس پدرو در بازی مقابل ویارئال

 

عکس پدرو در بازی با ویارئال

 

عکس مسی در بازی با ویارئال

 

عکس لیونل مسی در بازی با ویارئال

 

عکس انریکه در بازی با ویارئال

 

عکس انریکه در بازی برابر ویارئال

 

عکس مسی در بازی با ویارئال

 

 

ADMIN بازدید : 112 دوشنبه 10 شهریور 1393 نظرات (0)

به گذارش وان فوتبال،زلاتان ابراهیموویچ ستاره پاریسن ژرمن در باز شب گذشته بسیار خوب بازی کرد و عامل اصلی برد تیمش در بازی با سنت اتین شد.

در این بازی گل اول را دروازه بان پاریسن ژرمن به اشتباه وارد دروازه خودی کرد. اما گل دوم را زلاتان ابراهیمووچ در دقیقه 41 به ثمر رساند.زلاتان که از مصدومیت رهایی یافته بود به دنبال گل های بیشتری بود تا اینکه در دقیقه 62 بار دیگر دروازه سنت اتین را باز کرد.

اما این پایان کار نبود تا ادینسون کاوانی برای تیمش گلی دیگر را به ثمر رساند.تا تیمش را 4بر 0 جلو بیندازد.اما زلاتان در دقیقه 82 بار دیگر دروازه حریف را باز کرد تا تیمش را5 گل جلو بیندازد و خود را ستاره زمین معرفی کند.

ADMIN بازدید : 167 دوشنبه 10 شهریور 1393 نظرات (0)

به گذارش وان فوتبال،رئال مادرید برابر رئال سوسیه داد با نتیجه 4 بر 2شکست خورد

در این بازی سرخیو راموس در دقیقه 5 گل اول بازی را به ثمر رساند تاتیمش  را 1بر 0 جلو بیندازد.هنوز رئالی ها خوشحالیشان برای گل اول تمام نشده بود که گرت بیل در دقیقه11 گل دوم را زد.

در دقیقه 35 برای رئال سوسیه داد مارتینز گل اول را به ثمر رساند.اما سوسیه داد که از این گل بسیار روجیه گرفته بود در دقیقه 41 داوید زارتوزا گل مساوی تیمشان را به ثمر رساند.

اما در دقیقه 65 داوید زارتوزا با ثمر رساندن گل دوم خودش تیمش را از رئال مادرید جلو انداخت.ولی یاران سوسیه داد دست از گل زدن بر نداشتند تا اینکه در دقیقه76 کارلوس ولا گل چهارم تیمش را وارد دروازه کاسیاس کرد

ADMIN بازدید : 297 یکشنبه 09 شهریور 1393 نظرات (0)

به گذارش وان فوتبال ،دوتیم بارسلونا و ویارئال در رقابت های لالیگا به مصاف هم رفتند.این بازی با مالکیت 72 درصدی بارسلونا بود.

اما در این بازی پدرو و دنی آلوز از بارسلونا کارت زرد گرفتند. اما بازی کم گلی بود و با نتیجه 1 بر0 به سود بارسلونا به پایان رسید.

تنها زننده گل در این بازی رامیرز بود که بارسلونا را به 3 امتیاز این مسابقه رساند.

ADMIN بازدید : 136 یکشنبه 09 شهریور 1393 نظرات (0)

به گذارش وان فوتبال،امروز لیورپول و تاتنهام در هفته سوم رقابت های لیگ جزیره به مصاف هم رفتند.در این بازی استرلینگ در دقیقه 8 توانست اولین گل خود را روی پاس گل هندرسون به ثمر رساند.

اما در دقیقه 49 پنالتی که اعلام شد و استون جرارد گل خود را به ثمر رساند تا تیمش را دو بر صفر جلو بیندازد.

اما در دقیقه 60 مورنو گل اول خودش را به ثمر رساند و تیمش را مصمم به برد کرد

ADMIN بازدید : 133 یکشنبه 09 شهریور 1393 نظرات (0)

به گذارش وان فوتبال،در هفته سوم رقابت های لیگ برتر جزیره اورتون با نتیجه 6بر3 از چلسی شکست خورد.

گذارش بازی:

کاستا و ایوانوویچ در سه دقیقه تیمشان را به دو گل رساندند و بازی را دو بر 0 به سود تیمشان شد.اما برای اورتون میرالاس یک گل زد که نتجه بازی در نیمه اول 2 بر 1 به سود چلسی شد.

اما در دقیقه شصت و هفت مدافع اورتون یک گل به خودی را وارد دروازه خودشان کرد تا چلسه به عدد 3 برسد.اما این پایان کار نبود و شاگردان مورینیو دست از گل برنداشتند و اتوئو و رامیرز دو گل دیگر برای چلسی به ثمر رساندند.نمانیا ماتیچ هم برای اورتون گل زنی کرد.

در این لحظه از بازی نتیجه 5بر2 به سود چلسی است.اما کاستا هم که در این بازی یک گل زده بود گل دوم خود را به ثمر رساند تا اورتونرا شش تایی کند

ADMIN بازدید : 137 یکشنبه 09 شهریور 1393 نظرات (0)

به گذارش وان فوتبال،تیم فوتبال اتلتیکو مادرید در شب گذشته به مصاف اییار رفت که توانست این تیم را شکست دهد.این بازی با نتیجه 2 بر 0 به سود اتلتیکو مادرید به پایان رسید.

میراندا در دقیقه 11 بازی را 1 بر 0 به سود اتلتیکومادرید کرد و ماندزوکیچ هم با گل دقیقه 25 خود بازی را 2 بر0 کرد. و تک گل ان ها در دقیقه 33 به ثمر رسانده شد

ADMIN بازدید : 119 شنبه 08 شهریور 1393 نظرات (0)

به گذارش وان فوتبال،امروز دو تیم منچستر سیتی و استوک سیتی در هفته سوم لیگ جزیره به مصاف هم رفتند که نتیجه ای ناباورانه به بار آورد.

این بازی با نتیجه 1 بر 0 به سود تیم استوک سیتی به پایان رسید تا بالاخره قهرمان فصل گذشته لیگ انگلستان تسلیم استوک سیتی شود.تنها گل این مسابقه را دیوف به ثمر رساند و بازی را به سود تیمش به پایان رساند.

اما منچستر سیتی با این باخت با 6 امتیاز در رده 4 ایستاد و باید منتظر دیدار های فردا آرسنال،لیورپول و تاتنهام باشد زیرا رتبه منچستر ستی موقتی است.

ADMIN بازدید : 137 پنجشنبه 06 شهریور 1393 نظرات (1)

 

به گذارش روزنامه اسپانیایی و به نقل از وان فوتبال،امروز ممکن است مهاجم کلمبیایی موناکو در روز پنج شنبه به رئال مادرید بپیوندد.

این جلسه بین فلورنتینو پرز، و خورخه مدس (وکیل فالکائو) و مدیر عامل روسیه ای موناکو برگذار می شود.البته تاریخ این جلسه هنوز قطعی نیست ولی احتمالا در بعد از ظهر امروز(پنج شنبه )برگذار خواهد شد.

اما مهاجم 28 ساله کلمبیایی علاقه زیادی به پیوستن به رئال مادرید دارد.

اما کارلو آنجلوتی معتفد است که فالکائو و کریم بنزما می توانند رقیبان سرسختی برای همدیگر باشند

ADMIN بازدید : 139 چهارشنبه 05 شهریور 1393 نظرات (1)

به گزارش وان فوتبال،تیم فوتبال منچستر یونایتد با سرمربی گری لوییز فن خال به مصاف تیم میلتون رفت.اما بازیکنان منچستر یونایتد که اصلا در شرایط خوبی به سر نمیبرند،نتوانستند در برابر این تیم کاری بکنند.

این بازی در رقابت های جام اتحادیه انگلستان برگذار شد.منچستر یونایتد در این بازی از حریف ناشناس خود 4گل دریافت کرد تا علاوه بر حذف شدن از جام اتحادیه ،مشکلاتش چند برابر شود.

لوییز  فن خال هم که تازه سرمربی شیاطین سرخ شده است تا به اینجا نتوانسته است نتایجی که طرفداران من یونایتد انتظارش را دارند ،برآورده کند

ADMIN بازدید : 132 سه شنبه 04 شهریور 1393 نظرات (0)

در اولین هفته از رقابت های لالیگای اسپانیا ،رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو میزبان کوردوبا بود.در این دیدار که ساعت 22:30 به وقت ایران برگذار شد با پیروزی یاران کارلو آنجلوتی تمام شد.

کریم بنزما در دقیقه 29 اولین گل رئال مادرید را به ثمر رساند و نتیجه را 1 بر 0 کرد .این نتیجه تا دقیقه 90 تغییری نکرد تا کریستیانو رونالدو در این دقیقه گل دوم تیمش را به ثمر رساند.رئال مادرید با این نتیجه 3 امتیازی شد.

 

ADMIN بازدید : 237 دوشنبه 03 شهریور 1393 نظرات (0)

این بازی که در هفته اول از رقابت های لالیگا برگذار شد با پیروزی تیم بارسلونا به پایان رسید.

در ابتدای این بازی به محض زدن سوت توسط داور یک گربه سیاه رنگ وارد بازی مسابقه شد و 1 الی 1.5 دقیقه وقت بازی را گرفت.بعد از بیرون رفتن گربه توسط ماموران بازی شروع شد.لیونل مسی که در این مسابقه بسیار سرحال به نظر میرسید از همان اول دریپل زنی موفق خود را شروع کرد اما بعد از دریپل کردن هر پاسی که میداد بازیکنان خراب می کردند.

تا اینکه در دقیقه 42 لیونل مسی توانست اولین گل بازی و خودش را به ثمر برساند .اما دو دقیقه بعد از گل مسی بازیکنان الچه یک ضد حمله داشتند اما با خطای ماسکرانو روی مهاجم حریف متوقف شد. اما ماسکرانو به دلیل این خطا اخراج شد و بازی را ترک کرد.

ولی در نیمه دوم  بازیکنان بارسلونا بازی را 10 نفره آغاز کردند و 10 نفره بودن بارسا مانع از گلزنی بیشتر آنها نشد در دقیقه 46 منیر الحدادی گل دوم خودش را به ثمر رساند.در دقیقه 63 هم با درخشش لیونل مسی بار دیگر دروازه الچه به سادگی باز شد و نتیجه بازی 3 بر 0 شد.

در دقیقه 67 هم منیر الحدادی که گل دوم بازی را به ثمر رسانده بود جای خود را به پدرو داد.حملات بازیکنان بارسا هم شدت پیدا کرد و 75 درصد بازی را در زمین الچه جریان داشت.اما این نتیجه تغییری نکرد و بارسلونا 3 بر 0 الچه را شکست داد و 3 امتیازی شد.

ADMIN بازدید : 145 یکشنبه 02 شهریور 1393 نظرات (0)


در هفته دوم از بازی های لیگ برتر جزیره در شب گذشته آرسنال در مقابل اورتون به میدان رفت.در نیمه اول اورتون با گل های دقیقه 19و 45 کولمن و نایسمیت توانست از آرسنال 2 بر 0 پیش بیفتد تا اینکه بازی به نیمه دوم رفت .اما این پایان بازی نبود و آرسنال حملات خود را قوت بخشید. تا بالاخره در د7 دقیقه توانست گل های خورده را جبران کند.در دقایق 83 و90 با گل های آرون رمزی و ژیرو توانست بازی را به تساوی بکشد و حداقل امتیاز را از آن خود کند

ADMIN بازدید : 126 شنبه 01 شهریور 1393 نظرات (0)


شب گذشته دو تیم رئال مادرید و اتلتیکو مادرید در بازی سوپرکاپ به مصاف هم رفتند.اتلتیکو مادرید قهرمان لالیگا و رئال قهرمان جام حذفی شده بود.

ADMIN بازدید : 145 پنجشنبه 30 مرداد 1393 نظرات (0)
دیشب بازی ها پلی آف لیگ قهرمانان اروپا انجام شد و درآن تیم های زنیت روسیه و پورتو پرتغال حریفانشان را شکست دادند و به مرحله بعد صعود کردند
ADMIN بازدید : 139 سه شنبه 28 مرداد 1393 نظرات (0)


به گزارش ورزش 3 و به نقل از فوتی پیکس،در شب گذشته بارسلونا در جام خوان گمپر به مصاف لیون مکزیک رفت.در این دیدار بازیکنان جوان بارسا نقش مهمی در بازی خوبی که بارسا به نمایش گذاشت داشتند.


بقیه خبر در ادامه مطلب....

ADMIN بازدید : 133 دوشنبه 27 مرداد 1393 نظرات (0)

 

به گزارش فوتی پیکس،بایرن مونیخ در بازی اول خود در دور نخست رقابت های جام حذفی آلمان ،به مصاف تیم دسته سومی به نام پروسن موئنستر و تواسنت این تیم را با نتیجه 4 بر 1 ببرد و پیروز شود

بقیه در ادامه مطلب.

ADMIN بازدید : 154 یکشنبه 26 مرداد 1393 نظرات (0)

 

به گزارش فوتی پیکس ،رئال مادرید که در پیش از فصل جدید در دیدارهای دوستانه اغلب ناکام بوده ،دیشب هم نتوانست کاری از پیش ببرد و مقابل فیورتینا شکست خورد.این دیدار با نتییجه 2 بر1 به سود فیورنتینا به پایان رسید.

ادامه خبر در ادامه مطلب...

ADMIN بازدید : 272 یکشنبه 26 مرداد 1393 نظرات (0)

به گزارش فوتی پیکس،آرسنال در اولین بازی از فصل جدید توانست با نتیجه 2 بر1 کریستال پالاس رو شکست دهد و اولین 3 امتیاز خود را به دست آورد.

 

ادامه خبر در ادامه مطلب....

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • بخش های سایت


    آمار سایت
  • کل مطالب : 318
  • کل نظرات : 108
  • افراد آنلاین : 14
  • تعداد اعضا : 38
  • آی پی امروز : 28
  • آی پی دیروز : 11
  • بازدید امروز : 34
  • باردید دیروز : 13
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 47
  • بازدید ماه : 1,198
  • بازدید سال : 31,987
  • بازدید کلی : 232,894
  • کدهای اختصاصی
    مکان تبلیغات شما

    تبلیغات شما با قیمت کم

    www.wellgraph.mihanblog.com
    مکان تبلیغات شما

    تبلیغات شما با قیمت کم

    www.wellgraph.mihanblog.com
    مکان تبلیغات شما

    تبلیغات شما با قیمت کم

    www.wellgraph.mihanblog.com
    مکان تبلیغات شما

    تبلیغات شما با قیمت کم

    www.wellgraph.mihanblog.com
    کد وبلاگ و وبسایت

    انواع کد برای وبمستران ایرانی

    www.wellgraph.mihanblog.com

    کد وبلاگ

    کد مکان تبلیغات شما